Co to jest system MLS i oprogramowanie dla biur nieruchomości?

Serwis 26 maja 2021

Kiedy rozważasz założenie biura pośrednictwa lub chcesz rozwinąć te, które prowadzisz, to musisz poznać kilka podstawowych pojęć. Na wstępie warto zadać sobie pytanie co to jest oprogramowanie dla biur nieruchomości oraz co to jest system MLS? My to robimy za Ciebie i odpowiadamy poniżej, więc zostań z nami i dowiedz się, jak nowe technologie rozwiną Twoją firmę.

Dlaczego system dla nieruchomości jest potrzebny?

System CRM dla biura nieruchomości

Traktuj system CRM dla biur nieruchomości jako centralę, z której zarządzasz każdym aspektem funkcjonowania Twojej firmy. Łączą one dane z różnych źródeł, w tym z poczty elektronicznej, stron internetowych, działu BOK, sprzedaży mobilnej oraz działań marketingowych i reklamowych. System CRM to wiedza o tym, kim są Twoi klienci, czego chcą, jakie interakcje z nimi przeprowadziłeś i jak będą wyglądały przyszłe relacje. Teraz już widzisz, co to jest system CRM i jakie korzyści daje. Dzięki niemu o wiele łatwiej sprzedaż swoje nieruchomości, a także będziesz wyznaczał cele dla zespołu oraz strategię całego biznesu.

Co to jest system MLS?

MLS to baza danych, która używana jest przez pośredników biur nieruchomości. Zwiększa ona wydajność kupna i sprzedaży. System MLS gromadzi dane na temat nieruchomości i ułatwia współpracę między handlowcami, pozwalając na dokładniejsze wyceny. Po sfinalizowaniu transakcji pośrednicy dzielą się prowizją, gdyż jeden sprzedał ofertę drugiego i każdy zanotował zysk. System MLS zapewnia wiele korzyści dla pośredników w obrocie nieruchomościami i ich Klientów, w tym: informacje o nieruchomościach, jasne zasady współpracy, możliwość nawiązania szerokiej współpracy z innymi pośrednikami, większy rynek i łatwiejszy dostęp do Klientów.

Jak wykorzystać system CRM dla nieruchomości w marketingu?

Kiedy masz system CRM dla nieruchomości, to z pewnością wykorzystasz jego marketingowy potencjał. Pamiętaj, że wszystkie dane zgromadzone w bazie można przetwarzać na wiele różnych sposobów. Zyskujesz zatem szansę na segmentację kontaktów, by tworzyć dla nich specjalnie opracowany przekaz marketingowy. Dzięki temu zbudujesz ciekawe i precyzyjnie odpowiadające na potrzeby Klientów mailingi. Te wyślesz masowo do wszystkich Klientów lub ich grup, a nawet pojedynczych osób. Oprogramowanie dla biur nieruchomości pozwala także na automatyczne wysyłanie wiadomości e-mail. Dzieje się to na przykład po zapisaniu się klienta do newslettera lub złożeniu przez niego zapytania ofertowego. Dodatkowo, gdy kampania reklamowa zostanie zakończona, będziesz mógł analizować jej skuteczność i dochód, który przyniosła.